Geçen mide yanmasına ne yapıyorsunuz diye sormuştum rennue içtim işe yaramadı gaviskon da etki etmedi. Daha gebeliğin ortasında buna çözüm arıyordum ayva leblebi vs zaten işe yaramıyordu. Şansıma doktorun elinde bianacid diye bir numune vardı da öyle verdi ve işe yaradı. Reklam gibi olmasın ama benim gibi çaresiz başka kime çare olursa sevinirim. Tabi ki şansımı zorlayıp acılı şeyler çiğköfte falan yemiyorum dikkat ediyorum ama yağlı yiyebiliyorum en azından✌🏻