sacmalamakizim Dilarass erkekler böyle mi ya hep bende de silik cikti hamileyim diyorum daha belli olmaz erken dedi 🙄
Dilarass sacmalamakizim aynısını dedi eşim bu neden silik,bence erken,dur heveslendirme beni… hahaha🤣 hepsi aynı
Suna11 Galiba fazla olmuş bariz var işte 😍 Rabbim sağlıklı bie gebelik ve sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰
Suna11 Suna11 Amiin 🙏🏻🙏🏻 Rabbim bana da nasip etsin inşallah 😍🙏🏻 Bu arada ovülasyon testini 13. Gün koyu görmüşsün ya canım önceki günlerde de yaptın mı acaba? Yani tam olarak 13. Gün mü koyulaştı önceki günlerde de koyu gördün mü merak ettim ☺️
Dilarass Suna11 canım ben yumurtlamadan sonra 9.gün yaptım normal kaset test negatifti bugünde yumurtlamadan sonra 13 gün geçti çatlamadan da 11 gün ve yine kaset testle pozitif🥰 rabbim sana ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah sağlıkla sıhhatle🥰
kindersurprise Dilarass ben de ilk ovülasyon testiyle öğrenmiştim aklıma geldi şimdi ahh nasıl güzel bir histi ❤️ Canım çok tebrik ederim sağlıkla geçer inşallah gebesin maşallah🥰
Emndmr kindersurprise Acaba yumurtlamayı görüp çatladıktan sonra adete kadar ovülasyon testine devam etmek zorundamıyız bilginiz varmı acaba
kindersurprise Emndmr malesef bilgim yok :( ben ovülasyonla gebe kalmamıştım evde ovülasyon testi vardı bi tane onu gebelik testi olarak kullanmıştım😊
Dilarass Emndmr ben çatlamayı gördükten sonra bıraktım ovulasyonu gerek yok cünkü devam etmeye 🙂 önemli olan yumurtlama ve çatlama olan günleri değerlendirmek cünkü
Esrakuku Emndmr hayır yapmıyorsunuz catlama olunca birakman lazım bende overlasyon testiyle hamile kaldım
fethiyeli48-48 Dilarass hayırlı olsun kuzum gün aşırı tekrarla testini inşalllah adet gününden 1 hafta sonra git kontrole keseni gör inşalllah