Hhilall Kızlar vajınada cok fazla kasıntı duumu var . Sanırım mantar oldum. Doktora gitmem gerekır mı? Önemli mi? Yoksa hanı kendim dogal gecırecek yöntemler varmı?
Essenr Minniemouse89 Cansum1 Minniemouse89 Minniemouse89 ben kimse bişey bilmiyo demedim sadece nerden anladıysan banada göster dedim ayrıca. Böyle şeyler yaşayan insanlar çok var