Yldzbebek şuan 35+4 deyiz
Bugün gittim ağdaya.Bir ay önce gitmiştim hiç çıkmadı.Hamilelik bana yaradı.Tüg kalmadı nerdeyse.Ayin 29 unda planlı sezeryan olucam.Herhangi bir durum karşısında hazırlıklı olmak için gittim.Cikacagini sanmıyorum 20 gün var.Vücudunu sen bilirsin kendini ona göre ayarla.