Anneyimm2 Emine-karaca 11 martta randavum var o zaman 16 +5 oluyoruz ınsaalh o zmana ogrenırız 3 gundur felan cok cansız olsada hissediyorum hareketleri sureklı olmasada
AybukeA Emine-karaca bn 20. Haftada bebek ve gazi zor ayırt etmeye başladım 😅 22. Haftadayim hala bazen karışıyor, cinsiyeti de net ogrenememistim, doktorum büyük ihtimal erkek demisti, detayli ultrason da netleşti cinsiyeti 😊
Merguse Emine-karaca 12 hafta 1 günlükken ögrendim doktorum 100 de 100 erkek dedi şuan 15 haftalıgız 🙆🏻♀️🙆🏻♀️
heyecanli1anne Emine-karaca 14+4′teyim, net söylemedi iki gün önce gittim dr. Heycanla bekliyorum, henüz hissedemiyorum
AybukeA heyecanli1anne evet erkek olarak netlesti detayli da 😅😊 doktorum yanilma payı birakti sanirim 16. Haftada 🤣
NAZ2333 Emine-karaca 16da ogrenmistim ama 12 13 haftalarda hep seyirmeler oluyodu 2.gebeligim wrken hissettim
Pdelif Tam 16 haftalıkken öğrendik cinsiyetini 🌸👧 ancak hareketlerini 4-5 haftaya hissedersin dedi doktorum, hissetmiyorum zaten ben de 🥰
DenizSayer Emine-karaca ben 15 haftam tam gitmedim öğrenmedim en son doktorum 12 de erkek sanki dedi 13+5 de başka doktora gittim oda bekledi göremedi 1 ay sonra gel dedi devlet hastanesi gibi öğrenicem galiba ben 18 19 haftalarda bekliyorum☹️
Huzurmelegim_28 Emine-karaca ben biraz hiisediyir gibiyim ama hala cinsiyet gostermedi 17+1 olduk persembe ogrenicez insllahh
AsM 20.haftada gosterdi kızım 🤭16da pıt pit vuruslrini hissettim simdide cok sık olmasa da hareketlerini hissediyorum
butterfly_ Emine-karaca dün öğrenmeye gittim Malesef eliyle o bölgesini kapattı öğrenemedim😀 Henüz hissetmiyorum 16 haftalık