bsr60 Hanımlar merhaba, Tokat Medical Park Hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı ? Süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz ?🌸
GmMzZZ bsr60 merhaba inşallah doğumum nisan ayında olacak ve kontrollere medikale gidiyorum. Çok yakın arkadaşım Haziran da doğum yapmıştı neyi öğrenmek istiyorsun ? Ondan öğrendiğim kadarıyla yardımcı olurum.
nshatm bsr60 ben ocak ayinda yaptim doktorum başhekim şahadet özden di cok cok memnun kaldim oda tek kisilik. Misafirlerimi dahi aldilar odaya. Odalar temizdi buyuk ve gayet ferahti. Hemsirelerin hepsi cok ilgili degildi yani iyi hemsireye denk gelirsin umarim sahadet hanim hep geldi gitti hemsire goremedikce cagirdi ilgilenin diye. Dogum ucreti 3200 tl di. Herseyden memnun kaldim ozellikle doktorumdan
bsr60 @GmMzZZ Merhaba canım, odaların temizliği, tek kişilik mi, hemşirelerin ilgisi, hastanede fotoğraf çekimi var mı, ya da oda süslemeye izin veriliyor mu vb. Hangi doktora gidiyorsun? Ben Mehmet Nalbant’a gidiyorum. Tahmini doğum 13 Mayıs.
GmMzZZ bsr60 bende Mehmet beye gidiyorum. Hamileliğimin 23. Haftasında hastanede yatmam gerekti odalar tek kişilik ve temiz. Benimle ilgilenen hemşireler gayet Güler yüzlü,sıcaktı.oda süsleme ve fotoğraf çekimi yapılıyor diye biliyorum.
September_ bsr60 merhabalar, ben de hamileliğim son haftalarında memleketim Tokata gidip orda doğum yapacağım. Son üç hafta kala gideceğim için pek bir bilgim yok açıkçası. Doğum ücreti ne kadar bu sene biliyor musunuz acaba ?
GmMzZZ bsr60 odalar tek kişilik be gayet temiz benim doğumuma giren ebe Dilan hanım , çocuk hemşiresi Ayşe Hanım, nöbetçi hemşire Gaye Hanım hepsi çok iyi ve çok ilgililerdi benim için büyük şanstı diyebilirim.
September_ GmMzZZ merhabalar, ben de hamileliğim son haftalarında memleketim Tokata gidip orda doğum yapacağım. Son üç hafta kala gideceğim için pek bir bilgim yok açıkçası. Doğum ücreti ne kadar bu sene biliyor musunuz acaba ?
GmMzZZ September_ ben medikal parkta doğum Yaptım 5.400 TL ydi doğum ücreti.şimdiden hayırlı doğumlar☺️
bsr60 @September merhaba canım takipli hastalar için 3.900₺ dediler sezaryen veya normal doğum ücreti aynı. Normal doğumda bir gece fiyata dahil, sezaryen doğumda 2 gece fiyata dahil. Suit oda isterseniz her gece için ek olarak 600₺ denildi. Doğumum 7 mayısta benim de 🌸