Merhaba kizlar dış gebelik geçirdim ilavla sonlandırıldı 5 ay geçti rahim filmi çekildi doktorum sıkıntı yok dedi. Bu ay ilk denemem adetime 4 gün var iki günde kasiklarimda karnımda batan bi ağrı var ve migde bulantısı var. Gebelik bu kadar erken belli olur mu. Dış gebeliğin tekrarlamasindan çok korkuyorum