Merhaba adetim sadece 3 gün gecikti normalde hic gecikmem olmaz muhtemelen gebeyim hissediyorum da yani inşallah biraz daha bekledikten sonra dr gideceğim🙏🏻Lekelenmem oldu üç gün koyu kahve sonra kesildi baslarda mı olur tutunma lekelenmesi yoksa bir kaç aylıkken mi bilgi verirseniz cok sevinirim😌