Nuriye41- 13+4 haftalık hamişim mide bulantılarım baya azaldı yeme içmem biraz düzene girdi. Ama her ay doktor kontrolüne kadar bebeğim iyi mi nasıl acaba düşüncesinden pek çıkamıyorum🙄 Sizler de ne var ne yok😍
Qnne123 Nuriye41- benim bulantılarım hiç düzelmedi aynen bende her ay gidicem artik ama sürekli merak ediyorum valla zaman gecmiyor😊😊❤
Sedasmsk Nuriye41- bende 13 haftaligim mide bulantım yok çok şükür yarın cinsiyetini ogrenicez birde sağlıklı mi diye merak ediyorum açıkçası bende
mucizem09_ Nuriye41- 13+3 mide bulantilarim bitti diyebilirim ama yinede geceden mide bulantisi ilaci iciyorum tedbir amacli korkuyorum valla 😊🕊🙏
Nuriye41- mucizem09_ ay bende öyleyim sevdiğim birşey felan olursa iştahlı yiyebilmek için hemen içiyorum ilacı😂
Busraelif03 Nuriye41- inan o korku insanı maf ediyor bende 13+6 yım haftaya doktor kontrolüm var o gün gelene kadar içim içimi yiyor inş hepimizin bebekleri sağlıkla büyüyorlardır
nta Mrb lar bizde 13. Haftaya girdik ikizlerimle. Yarın ikili test olacağız ve cinsiyetimiz büyük ihtimal belli olacak. Umarım hepimiz için hersey yolunda gider.