Lili07 evet doğumum gündüz olduğundan dolayı şanslıydım kendi doktorum Nergiz hanımda oldu :) kesinlikle çok memnun kaldım ebeler hemşiler hepsi çok ilgiliydi normal doğum yaptım biraz zordu 11 saat sancı çektim ama hemşireler, ebeler çok destek oldular devamlı cesaret verdiler🙏🏼 Doğum olduktan sonra çocuk servise gittik ordaki hemşireler idare ederdi çok fazla tecrübeli gibi gelmediler çocuk doktoruna medipolde devam etmeyeceğim