kurtaricimelekk Tkurnaz ayy 27+0 olduk ama üç beş kıyafet aldık sadece sanki dünyaları almışım gibi geliyor ama ortada birşey yok sanki 🙈🙈🙈
Mavilotta Ogrtmenhnm yenidoğan ve 03 aylıkları uzun kollu almayı düşünüyorum zaten 1 ay falan giyiyor onları. Sonra valla ben de bilmiyorum heralde kısa kolu giydircez. Ben de izmirdeyim. Daha önce hep kışın doğum yaptım üşür diye kat kat giydirirdim şimdi garip geliyor bu durum 🙃 3. Doğum olacak inşallah kısmetse
Sevi36610 23+3 deyim.hiç birşey almadım daha.liste yaptım herşeyini bir haftada sipariş veririm Die düşündüm acele etmiyorum o yüzden.
Aylinizm Berfininannesi daha zıbın almadım yani şu alttan çıtçıtlı olanlardan bahsediyorsan ama 10 tane fln yeter diyorlar
ikizgebe Tkurnaz neredeyse herşeyimiz tamamlandı Şükür 🙏🏼 ikiz olunca erken gelirlerse diye biraz hızlı davrandık galiba 😂
ikizgebe Jasmineee benim park beşiğim 70/110 bebek nevresim takımı aldım çooook büyük beşiğe, şimdi kumaş aldık annem dikti çarşaflarını , zaten yorgan ve yastık kullanımı önerilmiyo boşuna kalacak yani kenarda
idiloska Haziran sonu ya da Temmuz başı gibi doğum, sadece bir tane tulum ördürdüm bi de şapka aldım o kadar. 27-28.hafta itibari ile almaya başlayacağım.
Gag71 Tkurnaz herşey alındı odasıda tamamlandı dolp bu ayın sonunda gelcek insallah kıyftler de hazır tek puset bebek arabası kaldı 😍