benim 24. haftada çıktı. hatta post açtım 2-3 kez kimse cevaplamadı. şuan takip ama doktorumun önerisiyle sezeryan olucam. doğum esnasında sütur atılacak ama çok efektif olmuyormuş. duruma göre genel cerrahi operasyon planlayacak. şimdilik bastırmayla içeri girdiği ve gaz, büyük tuvaket çıkışı olduğu için müdahaleye gerek yok dediler