egemommm Kızlar merhaba kullanıp memnun kaldığınız tartı markalarını paylaşırmısınız benimle 😊 almışken iyi bir şey olsun istiyorum 😊
Beyzan egemommm xiaomi mi 2 tartı kullananların genelde çok memnunlar akıllı tartı olduğu için bilgiler telefona da kayıt oluyor
egemommm Beyzan evet bende onu çok duydum onunla ilgili kafamda soru işaretleri var 😊 her tartıldığımda uygulamasını açmak zorunda mıyım acaba
Beyzan egemommm yok üstünde veriyor zaten rakamı ama yağ oranina vs bakmak için telefon lazım zannedersem. Bebek tartma özelliği için alacağım ben de. Evde klasik bor tarti var ben pek tartilmam ama insan bebek ve çocuklar için kullanmak istiyor
egemommm Beyzan bebek ve çocuk tartma özelliğini bilmiyordum çok güzel bence, malum doğumdan sonra kilo vermek şart özellikle benim gibi kilolu bir hamileyse evde tartı olmazsa alır başımı giderim 😂😂 teşekkür ederim öneriniz için