Merhabalar , 17 +2 günlük hamileyim . Son bir haftadır geçmeyen ağız kuruluğu , sık sık idrara çıkma , baş ağrısı ve acıkınca biraz geç yemek yesem elim ayağım titriyor . Çok çok susuyorum . Hiç bir şey fayda etmiyor susuzluğuma .. kontrolüm ayın 19nda . Bir önceki gebeliğimde de şeker sinirdaydi . Şeker olsa bebeği ve ya beni etkiler mi ? ? Kontrol zamanından once gitmem gerekir mi ? Çevremde sorabileceğim danışabilecegim kimse yok . Ebeyi aradım , o da haftasonu olunca cevap bulamadm