010604 Arkadaşlar hastane çantam için depend koydum ama çevremdekiler hasta bezi de al diyor. Gerek var mıdır acaba. Doğumum devlette olacak Allah nasip ederse
Kbras 010604 Ben depend ve normal ped koydum. Hasta bezıne de ihtiyac olursa hemn alınabılır heryerde var bence gerek yok
merve81 010604 bence depend daha kullanışlı hasta bezi depend kadar rahat olmuyor ben ikisindende almıştım burdaki yorumları okuyup ama hasta bezi duruyor
1mervef 010604 010604 010604 doğumunuz normal mi olacak sezaryen mi bilmiyorum ama ben 38 gün önce sezaryen oldum depend almıştım hemşireler sezaryen kesi yerini terletir nemlendirir diye takmamı istemediler hasta bezi verdiler sarıp taktım o bölgenin kuru olması lazımmış ama normalse doğum takılabilir herhalde..
Krizantem_ 010604 Hasta bezi bir külot gibi giyilebilir olanlar var depend de aynı zaten. Diğer bağlamalı olanlar çok zor bağlaması derli toplu durmuyor sen kendin bağlayamazsın zaten yanındaki refakatçi bile düzgün bağlayamaz hiç alma sakın.
010604 Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.. En azından şimdilik almayıp ihtiyaç halinde almaya karar verdim birde normal ped alayım yanıma. Şimdilik normal ama sezeryan olma ihtimali de var.