Kızlar ya 30 haftalik gebeyim. Bu sabah pembemsi sarımsı bi akıntı gelmiş. Daha sonra öğlene doğru çok çok açık tekrar gelmiş gibi. Endişe ettim. Bebeğim gayet hareketli ve ağrı şancı vs yok. Başına gelen var mı. Yarın doktor randevum var diye de doktorumu aramak istemedim yarın nasıl olsa söylerim diye. Erken doğum riskim de yoktu