Elif3552 Kubrasngl bende de var dünden beri yatıyorum. Rahim genişliyormuş öyle diyorlar. Korkmayın yatın
Kubrasngl Sevcannn10 aynı şeyleri söyledi asistanlar kendi doktorum yok haber verdiler yarın kontrole gidicem doktor bakıcak. İnşallah yarına kadar bi sıkıntı olmaz
ysmn_kck17 Kubrasngl 21+6 yiz bu haftalara kadar kanamam oldu ara ara doktorum progestani eksik etmedi hamileliğimden beri bence acilden kendi doktorunuza bı görünün . Cnku acildeki doktorlar hamilelere kendileri ilaç yazıp gonderemiyorlar.
Kubrasngl ysmn_kck17 yarın doktoruma detaylıca anlatıcam bugün hastanede değil malesef. Eski doktorum zaten önceki gebeliğimden. Verir heralde ilaç falan. Allah yardımcısı olsun bütün annelerin