Kızlar 12+0iken doktora gittim gerilimi gayet iyi dedi doktor ancak iki gündür göğüs hassasiyetim baya azaldı ve göğüs büyümesi de durdu hatta eskiye göre küçük gibi. Tabi ilk zamanlarda ki gibi küçük değil ama ne bileyim biraz küçüldü gibi. Sorun var mı acaba :/