Yusufveannesi Kızlar 10 gün önçe sezaryen ile oğlumu kucağıma aldım ve çok şükür iyiyiz ama bi sorunum var bu karnımın şişkinliği 😬😬 ne zman geçer bilgisi olan varsa paylaşır mı benimle
Eebbrruu Yusufveannesi benim de ayni. 7 gun oldu bugün karnım hala sis sanki içinde hava var gbi yumuşak porsuk 😑😞😞
AytlKandemir Yusufveannesi teyzemlerden duydugum 2 metre bir bezle mutlaka sar karnı dediler öyle yapıcam bende kördedir aldım dışarda kullanmak için.Hayırlı uğurlu olsun bebişin ☺️Bişey sorabilirmiyim Doğumdan geldiğinde kaç kilo gitti acaba çok merak ediyorum
Burcu59 Zamanla iniyor ama korse kullanmanızı tavsiye ederim once doktorunuza danısarak. Benimki kullanabilirsin demisti 1 haftalıkken. Ama sen cok zayifsin fiziginde iyi gobek kalmaz dedi ona guvenip kullanmadim biraz gobegim vardi bunda korse takicam hemen insallah 😊
Cansum1 Yusufveannesi anlayabilir misiniz hasyaneye girdiğiniz çıkışa kadar çok merak ediyorum hissediliyor mu dokunuslar
Handemre Yusufveannesi spinal sonrası bacaklardaki uyuşukluk ne zaman geçiyor canım hissetmek vakit alıyormu
Yusufveannesi Cansum1 hissediyorsun evet kestiklerini filan bebeği çıkaracakları zman karnına basıyorlar bebek aşagıya iniyor 😬 o zman sanki bi boşluğa düşüyorsun
Yusufveannesi Handemre canım 1 2 saate kadar geçiyor uyuşukluk zaten tabi biraz agrıların oluyor agrı kesiçi filan yapıyorlar ama Bnde pek fayda etmedi bni mahveden de pis kanım çıksın diye 3 sefer gelip gidip karnıma bastılar onu çok fena hissettim😬
Handemre Yusufveannesi offf bunu ilk defa duydum yapmayın deseydin canım ay düşününce acıyı yaşadım sanki 🙄
Yusufveannesi Cansum1 yok canım hiç bi acı Yok sadece hissediyorsun 😂 korkma kız korktuğun gibi olmuyor 😬 gerçi Bnde çok korkmuştum ya vurdukları iğne etkisini göstermez uyuşmazsa diye aklımda deli gibi sorular vardı 😂
Yusufveannesi AytlKandemir canım Doğuma giderken 70 ile gittim inançın olsun daha tartılmadım 😂 ama tartılırsam cevap yazarım sana
esma06 Benimde 10 gün oldu hala karnım şiş 🤦🏻♀️ Sarkıyo gibi böyle değişik bişey insanın psikolojisini bozuyor 😀 ama geçer diyorlar korse kullanıyorum bende 😊