Huris53 Doğuma giderken çantaya bebek maması koymayı düşünüyorum her halükara karşı ama hangi mama daha iyidir bilmiyorum ilk gebeliğim, tecrübeli annelerden yardim bekliyorum 😊
Dilaraa06 Huris53 bende merak ediyorum bunu, bebelac gold ve sma önerisini cok duydum diğerlerine göre ama kararsizim
caglanurr Huris53 aptamil kullandım ben zaten ben götürmesem bile hastanede varmış onlarda aptamil kullanıyorlarmış
Kbraozkn Huris53 ilkinde 4 aylıktı 4 ay boyunca anne sütü ondan sonra mamaya geçtik ama gaz problemi kusma dahi yaşamadım
Zeynepsa Huris53 numaraları var zaten canım ben on gün kadar sonra doymayınca vermiştim.Hip i de doktoru tavsiye etmişti taburcudan sonra
Mutlu_damla Huris53 aslında yanında götürmene gerek yok kuzum hastanede vardır. O yönden merak etme bence. Ama ilk düşüneceğin mama değil anne sütü olsun 🌹
Huris53 Mutlu_damla ilk anne sütü tabikide inşallah bol bol olurda, ilk o anlarda gelmez diye belki aklıma düştü bu olayda
Mutlu_damla Huris53 olabilir tabiiki bu ihtimal de var. Ama emzirirken annelik hormonların salgilanir ve sütün geliverir 😊
BsraAktr Bende bu konuyu araştırmıştım tüm mamaların içeriklerinin kıyaslandığı makaleler var. Ben okuduklarım sonucunda SMA kullanmaya karar verdim👍
archmom Huris53 bunu çok araştırdım . Arkadaslarımın önerisini de çok dinledim . Ben Hipp almaya karar verdim 🙏🏻