Sedagb Bebeğinizin hareketleri nasıl? Benimkisi dün geceden beri aşırı hareketli. Geçen hafta durgunlaşmıştı ama geceden beri mübarek durmak bilmiyor. İnsan az hareket etse ayrı panik çok hareket etse ayrı panik oluyormuş🙈
drysfk Sedagb bende 35. Haftalığım bi kaç haftadır benimki de geceleri mışıl mışıl uyuyor gündüzleri de çookk hareketli gerçekten 😍 umarım doğunca da böyle olur 🤭😍
0znur Bizde 35+3üz. Durmak bilmiyor. Otururken, uzanırken, yürürken aşırı hareketlendi 😅 Bazen dur oğlum biraz canım acıyor diyorum ama, atmasa ayrı dert. Varsın vursun napalim
Sedagb 0znur hareketli olsunlar ya öteki türlü insanın aklı çıkıyor. Sağlıkla kucağımıza bi alalımda gerisi önemli değil