Dorukseren Kızlar son ayımda iki keredir ani olan gözde görme azalması bulanıklık ışığa hassasiyet oluyor sanki kristaller çıkıyor gözümde bir saate geçiyor doktora gittim göz doktoru herşeye baktı sorun yok dedi sizlerde olan var mı ?
[silindi] Dorukseren kadın dogum doktoruna sordun mu gebelik zehirlenmesi belirtisiymiş cünkü görme bozukluğu doktoruna Bi sor hemen korkma da internette okumuştum sadece
MinnieMouse Dorukseren hamilelikte gorme bozuklugu yasanabiliyo bulaniklasma vs. Doktorlar sorun yok dediyse yoktur. Ama icin rahat etsin istersen baska bi doktora daha danis canim. Belki biraz da goz kurulugu oluyodur. Istersen oda nemlendirici falan kullan. Vucut su kaybediyo sonucta
Tgckrds Dorukseren daha önce migren probleminiz varsa hamilelikte olabiliyormuş migrende görme bozukluğu yaygın olduğu için o da olabilir. Ben de yaşadım acile gittim ve öyle dediler.
kalben_duam Dorukseren benim 3. Ayda bulanık görme başladı göz doktoruna gittim sorun yok dedi. 35. Haftadayım zehirlenme bukadar uzun sürmezdi sanırım. Hala bulanık görüyorum araştırdım vücut su tutuyomuş buna gözde dahilmiş hormondan dolayı zbazı kişilerdr olurmuş
Dorukseren [silindi] sordum ilk olduğunda tansiyonu yüksek ve kilo almayan gebe olduğum için sorun görmedi göz doktorumda herşeye baktı birşey çıkmadı enteresan
[silindi] Dorukseren iyi öyleyse cok sevindim bnmde ayaklarım cok şişti daha 7. Ayda yım internetten bakıyım dedim gebelik zehirlenmesi belirtisi yazıyo ama ilk önce görme bozukluğu oluyomuş bende de yoktu bnmde içim rahatladı havuç fln ye fayda eder inşallah
Dorukseren Dorukseren benimde şişme tansiyon ödem hiç biri yok arada iki keredir bu şikayet sadece şu son haftayıda Allahın izniyle atlatsam belki diyorum kaygı stres te tetikliyodur🤦🏽♀️
Dorukseren Serendipity çok teşekkür ederim herşeyim normal çünkü tansiyonumda öyle son bir hafta var doğuma
Aselminaaa Dorukseren hamilelikte bu tarz seyler olabiliyormus bende gozluk kulaniyorum uzagi goremiyorum hamileligimde cok arti ve doktora gittim oda bana suan gozlugunu degistirmemizin bi anlami olmadigini hamilelik hormanlarinin etkiledigini dogumdan sonra tekrar kontrol etmemiz gerektigini soyledi