Bende İngiltere’de doğuracagim inşallah, 31+2 haftalıgiz, sizde nasıl ilerliyor süreç? Burda biraz akışına bırakıyorlar gibi, ultrasona gerekmedikçe sokmuyorlar çok zararlı diyorlar, 20 haftalıkken detaylı ultrasona girdim bundan sonra sıkıntı olmadıkça ultrason yok dediler, sadece kalp atışlarını doppler ile kontrol ediyorlar şuan için, sizde durumlar nasıl? Hatta kalp atışını da çok kısa süreli dinletiyorlar, yüksek gerilim veriyoruz çok zararlı dediler bana