Kizlar, 22.haftada erken dogum yapiyordum. Sukur ki durduruldu ve serklaj yapildi.
bebek o gunden beri bas gelis seklinde dogum pozisyonunda. Bu nedenle mideme baski yapiyor. Cok zorlaniyorum, nefes bile alamamaya basladim. Boyle olan var mi? Tekrar doner mi? (suan 28.haftadayim)