BegumIscanTunc 111 bende e bebekte bakmıştım ama sonra vazgeçtim ikeada ahşap besikler var çokta modern ve güzel duruyor
Denizyildizii BegumIscanTunc en fazla 2 sene yatıyor o ahşap beşiklerde park yataklar en azından küçücük katlanıyor yer kaplamıyor ahşap beşikler başa bela oluyor sonra hiç bir yere sığmıyor
Esrabyr Park yatak kullandım keşke sallanan besik alsaydım diyorum . Bir de park yatakta rahat edemedi benim cocugumm
Kayasbht 111 eğer odası varsa bebeğin normal ahşap ya da daha sonradan yatak olabilen model de alabilirsiniz benim odam olmadığı icin 3 4 yaşına kadar yatabilmesi ve hantal olmaması acısından park beşik aldım