fatmakolay hafta öncesinde kamuda çalışıp idari izin kullanan annelerimiz varmış normalleşme öncesinde. Acaba şu an için durum ne ?
fatmakolay Hafta öncesi için sordum sonrası için devam ediyor biliyorum. 12+4deyim idari izin kullanabilir miyim