Ozlemust ben direk yaşadım 38 de izne çıktı ben gelirim sen doğurana kadar dedi pazartesi dönecekti pazar günü doğum yaptım. Sana tavsiyem mutlaka doktorun yerine bakan Dokrora muaye ol tanış doğumum zamanı belli olmaz aranızda bir güven ilişkisi oluşsun sana sezaryen olması lazım dediği zaman (olur y Allah korusun bir şeyler ters gidebilir) güvenebil. Ben tanışmış muaye olmuş sevmiştim Doktoru