litha inşallah vardır,doktorlar bile bukadar cabuk belırtı olmaz deyıp kızıyorlar bazen🤭ama kadınlar vucudlarını tanır,doktorlardan daha ıyı anlaybılırler bazen,bazen de psıkoljk her seyı bebege yoruyoruz😀ornek bn akıntıyı hep belırtı sanardım,sonra anladım,akıntı adetımden once gelıyor adet oluyor,2.ye hamıleyım ,2sındede adete yakın kupkuru oldum tam ters,bu bnm vucudum bnm tepkımdı sanırım,evt akıntı basladı ama baya sonra,sevgıler🌸