Bende 31.haftadayım ve Tuba Tarhan a gidiyorum sakin naif bir dr ve herturlu bilgilendiriyor ancak normal dogum tecrubesi olanlar Tuba hanımla nasıl bir dogum gerceklestirdi onu hic bilmiyorum ebelerle gorustum gecenlerde odalara baktim bebek hemsiresiyle tanistim hersey iyi gibi ancak ebeler biraz toy gibiydi doğumda destekleri nasıl olur bilemedim