Minik_kalplim_ evet…benim 2. Evliliğim..eşimin eski eşi sinir küpüymüş,sürekli evdede tabaklar uçuşurmuş daha neler neler.şimdi çocuklarda sinir küpü.evlendim evleneli biraz daha iyiler,ben sakin biriyim.ses yükseltmeyi, tartismayi kabul etmiyorum..anneleriyle telefonda bile tartışırlar.benim yüzümden oldu diye dertleniyormus kadın.. oğluma kötü örnek olmayın şimdiden diyorum çocuklara..