Aloneanqel Kızlar 1 aylık bebeklerinize kaç numara bez kullanıyorsunuz. 2 numara bize küçük gelmeye başladı. Yarın doktor kontrolümüz ve aşımız var , sonrasında kilosunu da baz alarak 3 numara alacağım sanırım. Çünkü 2 numara gerçekten sıkıyor.
Gizmolata Aloneanqel 1 numara 2-5 kilo arası normalde ama bazı markaların küçük oluyor siz hangi markayı kullanıyorsunuz 1 aylık bebeğe 2 küçük olmaz aslında 🤔
Hayalizlerim Aloneanqel Benim 3 ay var doğuma daha almadım hatta markaya da karar veremedim. Sen hangi markayı aldım sleppy mi onun kalıbı küçük diyorlar zaten
Gulaysanu Hayalizlerim sleppy 1numara aldım ben 42adet var içinde doğumuma 10 gün kaldı bana göre bez cok kücük gercekten mınnacık resmen allahtan fazla almamısım sleppyın kalıpları cok kücük ona göre alın bence
Gamzey Aloneanqel bebeğinizin kilosu kaçsa bezin üzerinde yazan alt sınır kilosu o olmalı canım birde bacakları etli yumuşak olduğu için öyle oluyor çoğu zaman