mlkkk Ilhan_h41 olmayanda da hamilelikte oluyor canım doktor derecesine göre granül şaşe veya fitil verir
Gamzebrb Ilhan_h41 bende hamile değilken vardı fitil vermesine rağmen geçmedi sonra hamile olduğumu öğrendim ilaç veremem dedi bol bol su içtim ve çok şükür bitti iltihabım
Gammzze Ilhan_h41 bnmde idrar testimde cıktı çok kötü ağrı yapiodu doktorum serum taktı hap ve fitil verdi hala geçmedi 2 hafta oldu arada sancılanıyorum
pnrysfdnz Evet bende de oldu kasigima agri yapiyordu tek kullanimlik toz ilac vermisti simdi iyi cok şükür bol su icmek gerek bide
Ilhan_h41 pnrysfdnz agri diyorlar idrarda yanma diyorlar ama bende oyle problemem yok bol su ic dedielr
Selviinurr Bsmlh bende sadece idrarda çıktı doktorum ilaç verdi sonra şükür geçti Bi daha umarım tekrarlamaz
Bsmlh Selviinurr benım kanda tok ıdrarda 23 geldi geçen hafta kontrol edelim 3 H oldu dedi 12 geldi bakalım bu H yine verıcem kanda benım baya önceydi geçti
Ilhan_h41 Gamzebrb askmm sen bol su icerekmi gecirdin yaniii boll suylada yok olabilir birsey tabii gene yarin doktora daniscam
Gamzebrb Ilhan_h41 evet canım valla sürekli su içtim zaten sürekli tuvalete gidiyosun öyle öyle atıyosun vucüttan bol bol su iç sende 😍