Kiymtaysenur Kızlar deva da doğum ücretine ne kadar dediler bize 1800 denildi yatak parası içinde değil???
mlkkk Kiymtaysenur ben Sezen’e gidiyorum da hastaneye sormadım canım foruma sormuştum 3000demişlerdi ama sezeninki 200tl daha fazlaymış galiba
Kiymtaysenur mlkkk bize de 1800 dedi Gülhan Hanım yatak parasını da ayriyeten alıyorlarmış 2500 buluyor yani yanında biri kalacaksa