Urasveli28 30+4 haftalık hamileyim göğüslerim hep çatladı ama sanırım ucuda çatlayacak çünkü yanıyor ve sızlıyor göğüsü ucu kremi önerisi kullanıp memnun kaldığınız?
gulfem_93 Urasveli28 ben çok araştırdım ve eczanelere sordum ama hepsi de Lansinoh marka önerdi. Doğum sonrası için 10 mg paketini aldım ben de kullanmadım hamileyim henüz. Ama başka marka göstermiyorlar bile sadece Lansinoh ön planda şuan
mlkkk Urasveli28 lansinoh almayı planlıyorum hangisini alırsanız alın doğumda iki üç hafta önce ara ara kullanın