Ayseguldt bukabu benim de 36. Haftada bi ishalim vardı 4-5 gün sürdü muz iyi gelir normalde o bile fayda etmedi simdi 39+1 gelen giden yok ama ishal ara ara oluyo hamileliğimin basından beri kabızlıkdan ölüyodum bende sasırdm
bukabu Ayseguldt demekki yine hormonlarla ilgili bişey oluyor cok sükür haftanı tamamlamıssın, bende inşallah atlatırım patates haslama yedim bakalım:)