Dün akşam allen carr sigara bırakma videosunu izledim sonrasında kalktım son sigaramı içtim diger kalanları kesip çöpe attım sonra abdest alıp yemin ettim çok şükür kafamda bittigini hissediyorum ve içmiyorum içmicem . Kitabını da sipariş ettim onu da okuyunca kafamda tamamen bitecegine inanıyorum bebegim için bunu yapmak zorundaydım sigara bir yere kaçmıyor ama bebegime bişey olsa dönüşü yok en azından bebegim doğana kadar emmeyi bırakana kadar içmicem sonrasında yine içmek istersem içerm ama şuan sigara degil bebegim önemli . Evet belki 1-2 taneden bişey olmazdı ama her içtigimde vicdan yapıyordum o şekilde yaşamaktansa içmem daha iyi dedim bir de Allah korusun bebegime bişey olsa onun vicdanını nasıl kaldırırım dedim . İnşallah sizde bırakırsınız gerçekten anlıyorum sizi ama bi anlık kafada bitirmek sonrasında daha kolay geliyor herşey