Damla55Defne bazen kalınca kalıyo canım bende kalabalık diye gitmedm ama o gün sağlıkocağında takibim vardı 10,30 da gittim hem kimse yoktu şansıma da 2 tane kalmıştı. Geçenlerde cuma günü bebek ürünleri geldiğinde gütmedm, cumartesi ve pazartesi gittim istediğim ürünleri aldım nasipte varsa kalıyo sanki normalde hiç kalmazdı aklında bulunsun bazen geri getiriyolar 🤗