Gamzissss Minnoş annelerim merhaba O kadar dikkat ediyorum ki hep soluma yatmaya ama bi uyanıyorum yüz üstü dönmüşüm çok korkuyorum bişey olur bebişe diye 17. Haftamızdayız bu sorunu yaşayan var mı canım annişler 🙄🙄🙄🙄
Berfin3 Gamzissss benim doktorum yuzustu yatmanin bi zarari yok bebegi sıkıştırdığını dusunme oyle bisey yok simdi daha erken karnın sistikce yatamayacaksin hepsi bu dedi. Sadece sırt üstü yatmamaya çalışmamiz gerekiyor.
heyecanli1anne Gamzissss Demek ki oyle rahat esiyorsun , o şekilde yat o zaman , zaten sonrasında istesen de yatamayacaksın gobusten. Bebek zaten içeride korunaklı, yatmayla zarar görmez
zeytinkiz Bende ne sağa ne sola yatabilşyorum 13. Haftam bitecek ilk günden beri yüz üstü rahat ediyorum ama zaten karın şiştikce yatılamayacak suan ki gibi. Normalde de hep yüzüstü yatardım nasıl rahatsa o şekilde uykuya dalmaya calısıyorum, 🤭
Lulemom Gamzissss ben yüz üstü yatmadan uyuyamam. Bi ihtimal bunla uyurum diye aldım. Cidden baya rahat. İyi ki almışım
Eymenimmmm Gamzissss dimi ezmiş gbi hissediyosun çocuğu 🤭 ama tadini cikar ılerleyen haftalarda ozlersin ytmayi oyle
Esraydn Gamzissss 2.gebeliğim. yüz üstü yatan biri olarak son güne kadar yattım ama karnım artık izin vermemeye başladı. 20.haftadayım geçen haftadan beri yüksek bir yastığa bacağımı koyuyorum ki yüz üstü dönmeyeyim ama o hissi de alayım diye. Göbeğimin yarısının üstüne yatıyorum sanırım:) birkaç haftaya tam yan yatıcam zaten sonra da rahat uyku yok yan yatarak pek uyuyamam çünkü:)
Gamzissss Esraydn Vallahi yaaaa bende bende yüz üstü yatmanın tadı yok başka bi şeyde sol kolum acıyor yatamıyorum yani ☺️☺️
Esraydn Gamzissss aynen☺️yastıkla bir sağa bir sola dönmek de sıkıntı her seferinde pozisyonu ayarlayayım derken uyku bölünüyo