Bsmlh Busra3509 hayır bence bozma diyetisyen yardımı al inan çok daha iyi olacaksın bak ben kilo almıyorum çocuk alıyor artı çok güzel tarıfler veriyor artı artık günde 2 kez şeker bakıyorum
yildizfero01 Busra3509 sana yanlış test yapmışlar canım Ilk küçük aletten alınıyor sonra şurubu içiyorsun Ondan sonra 2 saat boyunca her yarim saatte bir 3 er tup kan alınıyor oyle sonuç belli oluyor
Busra3509 yildizfero01 aaaaaa. Bana saglık ocagı sadece ufak aletler varya cubuk takıyorsun parmağına igne batıryolar onla yapdı Acken batırdı. 93 cıktı 1 saat sonra 157 cıktı gene parmakdan ölctü Normal kan mı alması gerekiyor?
Bsmlh Busra3509 girer canım ooo ben var ya nasıl korktum derken bugun çok şükür artık hıc tok gıbı düştü
Gkemine Guldenur ben de de şeker var ama yediğim ilk lokmadan sonra degıl son lokmamdan 1 saat sonra ölçüyorum yani yemeğim bitiyor saate bakıyorum bana böyle söylendi
Guldenur Gkemine bana dediği ara ara ağzına bişey atma ihtimalin var kana karışması 1 saatini aldığı için ilk lokmandan itibaren dedi demekki her hemşire kişiye göre söylüyor