merveklyc Sezins Korkma canım benim de riskim vardı geçti 5 aylık oldum şükür seninde geçer inşallah🤲
Buuuuss Sezins evet canım düşük yaptım bir oğlum var 2. Düştü bu 3. Hamileliğim cok zor oluyo agrısı sonra toparlıyosun zaten Allahım bidaha yasatmasın kimsede yasamasın sağsalim kucagımıza alalım evlatlarımızı inşallah
SosyeteMantisi Sezins kaç haftalık rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşAllah 🤲🏻 Bende çok korkuyorum inşAllah hiç bişey olmaz 😢
merveklyc SosyeteMantisi Evet canım kanamam oluyodu iğne ve progestan fitil kullandım dinlendim iş yapmadım öyle atlattım
Sezins Buuuuss amin 🙏🏼 çok üzüldüm bende çok korkuyorum düşük yapmaktan Allahım kimseye yaşatmasın inşallah