EmineGneDemir Evet bizim hikayemizi yazmak da nasip oldu. 32. Haftamda aniden nstde çıkan sancılarımla erken Doğum riskimiz ortaya çıktı. Toplam 4 doz olmak üzere 24 saat arayla 2 şer iğne oldum. O gün serumlar ve dil altı idilatla sancılarımın geçmesi beklendi ve taburcu oldum. Bu arada düzcede yaşarken normal kontrollere Kocaeli (Gebze) de doktoruma geliyordum. Erken Doğum riskinden dolayı çalışamaz raporu alarak Gebze’ye ailemin yanına gelerek her hafta kontrole gitmeye başladım. Maalesef bu süreçte sancılarım her hafta çıkıyordu. Kasılmalarım ger geçen gün artıyordu. Adalat ve magnezyum kullanamaya başladım ve bir gün bile geç olsa kardır diye günleri saydık. Bu süreçte 35. Haftamda çatı muayenesi oldum çatımın çok dar hatta vajina girişimin dar olduğu tespitiyle normal Doğum zor gözüktü. Ama doktorum sancılarımdan dolayı sezeryan tarihi vermek istemedi. Doğum kendiliğinden başlarsa daha iyi olduğunu düşünüyordu. 36. Haftamda bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolanması oldu ve sık sık kontrollere gittim. Bebek iyice aşağı inmeye başladı çatım çok dar olduğu İçin Doğum başlamıyordu. Bu yüzden 37+3 de spinal sezeryan ile oğluma kavuştum. Öncelikle buradaki tüm anne adaylarımıza ve bebişlerine sağlık diliyorum. Rabbim hepinizin hayırlısıyla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin. Tarif edilemez bir duygu. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bu arada sütüm hala gelmedi. Tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum 🙏🏻
Sumeyyeuludag EmineGneDemir Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. Gözün aydın. Sağ salim almışsın kucağına. Bol bol hurma ve su tavsiye ederim.
seymen Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. 🙏🏻😊 Gebze’de nerde yaptınız doğumu? Ve hangi doktor?
EmineGneDemir seymen Gebze Medical Park Amanullah Çağatay kesinlikle şiddetle tavsiye ederim canım teşekkür ederim bu arada 😊