BiR_MeLek https://imgyukle.com/i/NSUZu1 Hanımlar bunu kullananiniz var mı? Almayı düşünüyorum yer ve duvar için alıyorum kullananlar memnun mu bu marka iyi mi yardımci olursanız sevinirim Fiyatı uygun mu sizce normalde fiyatları ne kadar bilmiyorum
Fidoss BiR_MeLek vip ahmet kullanıyorum üç hazneli olduğu için kirli su ayrı yere gidiyor çok memnunum bu markayı bilmiyorum
MorTutkunu BiR_MeLek canım ben bundan kullanıyorum ama bu markayı almanı tavsiye etmem sipariş verdim geldi ve içindeki bezler kolun ucuyla alakasizdi eşitsizlik vardı iade ettim . Nalburdan aldım ben mopu elimde silmiyorum artık evi çok rahat bir mop tavsiye ederim
Zhrblt BiR_MeLek benim evdekiyle aynı sanırım. Ama ben hiç memnun kalmamıştım. Belli bi yere kadar suyu mecbur dolduruyorum bezinin ıslanması için. Sıkmada problem yok ama ağzına kadar su doldurunca bana ağır geliyodu hamileyken hele hiç kullanamadım eşim sakın kaldırma diyodu. Başka bitane aldım 50 tl ye çok memnunum şuan ondan. Tabi tercih meselesi benim kendi görüşüm 😇
katipannee Marka hatırlamıyorum ama bende de var 60₺ ye almıştım . Güzel ama yerde kıl tüy veya parçacık varsa biryere toplayıp peçeteyle almak zorunda kalıyorum 🤷♀️
MorTutkunu katipannee bende öyle yapıyorum tek kotu yani bu ama güzel temizliyor bence duvarları da bununla siliyorum .
katipannee MorTutkunu evet maalesef tek kötü yanı o bazen kovayı doldurmak yerine bezini çıkarıp elimde yıkayıp sıkma yerinde sıkıyorum ya da temizken hemen yere sorey sıkıp siliyorum işimi görüyor
Lulemom Ben bundan 2 yıldır kullanıyorum ama benimkinin markası spinmop. Bu markayı bilmiyorum. Çokta memnunum.
Portakalgeliyor BiR_MeLek ben kullandım bunu ama su sıkma haznesi kırıldı parça yok birşey yok yenisini almam gerekti bence normal mop daha iyi ondan 😂
justwaiting BiR_MeLek aynısını geçen ay aldım, kullanımı pratik değil sürekli mop hazneye takılıyor pratik görünse de baya zor kullanılıyor, evet güzel siliyor ama düzgün sıkmadığı için fayaslarda leke bırakıyor ben pek beğenmedim malesef hayal kırıklığı oldu
imerveg BiR_MeLek moplar bence viledanin yerini tutmuyor kullandim 2 3 cesit. Hepsi de yerde kalan kil tuy kucuk seyleri kenarda topluyor peceteyle aldiktan sonra ne anlami kaliyor bence 🤷🏻♀️ viledayla en azinda 2 3 dondurmeyle kili tuyu de almis oluyorsun😂 tabi senin kararin canim
Tazegebe1 BiR_MeLek ben spinmop marka kullanıyorum 80₺ ye almıştım şuan trendyol da indirimde tavsiye ederim çok memnunum