Semashbl Aysegultkk evet görüntü olarak bize de cazip geldi ama baktığımız park beşik de vardı onda karar kıldık bunun fiyatı da ona göre yüksek olunca
Aysegultkk Semashbl görüntü olarak bana da hep cazip geliyor ki park beşiğini kullanımının daha iyi olduğu söylendiği halde şuan bunu sipariş verdimm😅
Semashbl Aysegultkk evet bende baya baktım park beşikte hemfikir çoğunluk tabi odamız da dar olunca onun da etkisi olmadı değil ☺️ o yüzden biz park beşik aldık hayırlı olsun sağlıkla dogsunlar da yatsınlar inşallah 🤲