Onurunannesi Reshaa 6 haftadan sonra başlar diyorlar zaten canım 😊 Allah yardımcın olsun inşallah böyle devam etmez
hayathayal Reshaa malesef benim 4.haftadan itibaren bulantilarim basladi. Suan da da mutfaga bile giremiyorum😔😔
Reshaa hayathayal bugün ayrı bi arttı daha bebeği bile göremedik bu bebeğin varlığına büyüfügüne işaret demi siz bebeğinizi kaçıncı haftada gördünğz
Onurunannesi Reshaa evet canım evet hiç merak etme 8. Haftada gittiğinde kalp atışını rahat rahat duyarsın e bide resmini alıp gelirsin hiç merak etme 6dsn sonra öyle bi hızla buyuyoki 12den sonra yavaşliyo ne hikmetse😊