GokceKaratasAcar canım benim doktorum da geciktiğim ve gebelik gözükmediği için adet söktürücü vermek istedi, ben biraz daha bekleyelim olmazsam bakalım dedim, ilaç kullanmaya zaten pek sıcak bakmıyorum iyi ki içmemişim de boşu boşuna, ertesi ay güzel haberi aldık çok şükür, o geciktim diye doktora gittiğim gün son adet tarihim :) gecikme oluyosa vücut kendini gebeliğe hazırlıyodur diye duymuştum. Evet geçmiyo o günler beklerken ama sabret ve duayı bırakma hayırlısı için 🙌🏻 Allah gönlüne göre versin inşallah