Kızlar 28 haftalık olduk bugün dün belimin sağ tarafında böyle anlık bi acı girdi kısa sürdü gitti bugünde biraz önce aynısı sol belime oldu bi acı girdi gitti. Yalancı sancı olabilir mi acaba bu benimle aynı durumu yaşayan var mı daha kasıklarımda bişey hissetmedim ama ?