Onurunannesi dizilerde falan gördüğüm her şeyden yiyip içen ve aşeren hamile karakteri bende hiç oluşmadı sadece çorba içsem yetiyor gibi sırf bebiş için zorluyorum ama 1 haftadır bayağı kesildi iştahım , inşallah sizinkide düzene girer vicdan azabı çekiyorum saçma bir şekilde 🤦♀️