40+2 haftalıktım. Hamilelik boyunca hiç sancım olmadı. Kasılma kramp dahil. Doktorum istersen iki güne bir gel nst cekelim istersen suni ile başlatalım dedi. Bebeğim eskisi gibi hareketli olmadığı için daha fazla beklemek istemedik. Sabah 9da hastaneye giriş yaptık. Nst çekildi ve yatışım yapıldı. İki kız kardeşim ve kuzenim hep yanımdaydılar. Serum takıldı yavas yavaş suni sancı verdiler. Ben de o sırada koridorda baya yürüyüş yapıyorum hatta bazen tempolu koşar gibi. Hiç sancı yoktu. Saat 1 oldu açılmama bakıldı 1 cm. Nst kötü çıkınca acil sezaryene alındım. Belden iğne yapıldı hiç hissetmedim. Sonra sonda takıldı. Üzerimi örtüp boyadılar. Sonrasını hatırlamıyorum. Çünkü çok panik olmuşum bi miktar genel uyuşturmuşlar sanırım. 14.10da bebeğim çıkmış. İçerdekilerden rica etmiştik bebeğin fotoğraflarını çekmişler hep. Kendime geldiğimde odamdaydım. Ama hala gözlerimi tam açamıyordum başım dönüyordu hala. Kuzenim bebeğimi göğsüme koyup emzirdi. Hemen emdi. Şimdi de sütüm var. Sezaryen sonrası süt gelmez diyorlardı ama çok şükür akıyordu. Bir gece kaldık hastanede. Batman yaşam hastanesi. Eve gelince daha iyi hissediyordum. Tuvalete gitmek bile ağrılıydı. Sondadan dolayı öyle hissetmişim. İlk yürümem zor olmadı yukarı bakarak yürüdüm baş dönmesi ve ağrısı olmadı.
lohusa takımı götürmüştüm ama giymedim normal düğmeli pijama giydim.
3tane depend değiştirdim sonra ped taktım çok kanama olmuyor.
bebek için iki takım yetti. Bebek hemşiresi hastanenin hastane çıkış kıyafetini giydirmişlerdi.
Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. 🥰