Serpiltsn Kızlar 5+5 günlük tüp bebek ile hamileyim, kahverengi lekelenmelerim oluyor doktor kanama olmadıkça sakin kalmam gerektiğini söylüyor, çok korkuyorum basına gelen varmıııııı?
Bgs Serpiltsn benim doktorum kahverengi lekelenmede kanamadır böyle bir durumda hemen gelmelisin demişti doktorunuzla bir görüşün bence
eebru- Serpiltsn doktora gitmeyi ihmal etmeyin hatta bir acile gidin ama endislenmeyin de. Ben de tup bebek ile hamile kaldim 5+5de idrarla kahverengi lekeler geldi hemen acile gittik doktor kanama alani yok hatta kese oluşmuş dedi 4 gun leke surdu ama zaten prolutex igne kullaniyodum ekstra bisi vermedi sonra kendi doktoruma gittim alttan muayene atti o da kanama alani yok dedi hatta kalp atisini ilk o zaman duyduk 😊 korkmayin ama acile de olsa.gitmeyi ihmal etmeyin
Hayalleredogru Serpiltsn canım benimde 6. Haftada olmuştum iğne vuruldum bide estrofem diye ilacı 2 ye çıkardı doktorum bir sıkıntı olmadı bir daha şuan 22+3 olduk çok şükür 🥰 korkma doktor bana da bayağı kanama olmadıkça normal demişti ama ben yine de bir gitmiştim kadın doğum aciline sende gidebilirsin için rahat etsin diye
Serpiltsn _Ftma_ gidecem canım 1 hafta sonra kontrolüm kalp atışı icin doktor kanama olmadıkça korkma diyor ama korkuyorum 😞
Ahuwys Serpiltsn lütfen korkmayın dün tüm gün kahve lekelenmem oldu. Açık kahve koyu kahve değişti hep ama hiç durmadı. Doktorumu aradım korkma dedi ama korkuyor şnsan tabi ki. Ben de dayanamayıp acile gittim. 6 haftalığım daha kalp atışını bile duymamıştım. Ne olacaksa olsun düşecekse düşsün dedim artık o kadar psikolojim bozuktu. Muayene etti doktor acilde kalbini duydu gayet Sağlıklı atıyor bi sorun yok dedi. Progestanı kullanmaya devam edin dedi gönderdi. Bu iş bazısında böyle gidiyor demek ki. Bugün hala lekelenmem devam ediyor. Dünkü kadar panik değilim alışıyor insan. Kendinizi sakinleştirmeye çalışın gerçekten taze kan gelmedikçe sorun yok galiba.
[silindi] Serpiltsn hastaneye gittikten sonra mı oldu yoksa kendiliğinden mi çünkü ben hastanye gittikten sonra kahverengi akıntım geldi yol cok uZun olduğu için çok saraıldığım ertesi gün gene hastaneye gittim kalp atışlarını duydum ama dün hafif kanamam oldu şimdi kahverengiye döndü hafif pıhtı şeklinde geldi
mucizem721 Serpiltsn canım hiç korkma benim bı bardak dolusu kanamam oldu çok şükür bebeğime bir sorun olmadı bir ayda kanama alanı izlendi çok şükür bebeğim benimle kaldı kanama olursa tehdit oluyor eğer içinde şüphe varsa da muayne gününü erkene al veya acilden bı kan testi ver inşallah bir sorun yaşamazsın ilk gebeliğin mi bu arada
Serpiltsn Ahuwys sağol canım insallah ben de kalp atışını duyarım, korkuyor insan gerçekten ilk hamilelik olunca çok tedirginim😢
Ssyma Sakin olun bendeki kanama lekelenme hiç bitmiyor en son kontrolde bir sorun gözükmedi ama bilmiyorum inşallah iyidir Allah büyük
Sezins Ssyma benim aşırı derecede kanamam oldu leke bile değil leke olsa bu kadar korkmazdm acile gittim hemen kalp atışı ve kese çevresinde sorun olmadığını gördüm benm doktorum bile normal karşıladı kanama şiddetli olmasına rağmen korkmayın inşallah hayırlısı olsun hakkımızda Allah bizlere bağışlasın bebeklerimizi🙏🏼
koalababy Bgs yani evet içerde kanama alanı oluyor dışarı atılma şekli lekelenme oluyor.. genelde kanama olup durdugunda kahverengi geliyor belki o yüzden kanama olmazsa panik yapma demiştir..
Serpiltsn [silindi] yok kendiliğinden geldi ben daha kalp atışına gitmedim doktora 15 martta kalp atışı icin randevum
[silindi] Serpiltsn hım dikkat et sert adımlarla yürüme bide ev kirlenmedikçe iş yapma sadece beslen uzat ayaklarımı yat ben öyle yapıyorum
emineuygurr Bende 6+3. Daha önce kahverengi leke gelmişti benden doktora gittim kanaman olmadığı sürece korkma dedi. Dün gece 2 gibi çamaşırımda kan gördüm hemen doktora gittik eşimle. Baktı doktor yerleşme kanaması dedi. Hatta kalp sesini dinletti ilk defa♥️ Sonra progestan verdi hap şeklinde günde bir tane tok karnına al dedi. Korkumdan ayağa kalkamıyorum valla bir şey olacak diye. Annelik ne zormuş hep tedirginlik. Rabbim sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin miniklerimizi inşallah🙏🏼♥️ Hiçbir annenin kucağını boş bırakmasın🙏🏼
Serpiltsn eebru- teşekkür ederim, Progestan hap kullanıyorum zaten, 3 günde bir de iğnesini oluyorum, doktorum endişe etme diyor ama ister istemez ediyorum endişe umarım hersey güzel olur
Serpiltsn eebru- doktoruma her dakika haber ediyorum kanama olmadıkça problem yapma kendine diyor ama yine de korkuyorum ya
Serpiltsn Hayalleredogru canım ben daha kalp atışını almadım randevum 15 martta o günü bekliyorum o yüzden kendi doktoruma gidicem
Yavuzz Benimde 2martta kahve rengi lekenlenmem oldu akşamına kanamam başladı kahverengi leke pozitif i gördüğüm günden beri oluyordu zaten malesef 5haftakik düşük oldu şuan kanamam bitmek üzere insalalah sağlıkla ilerler hamileliğin