[silindi] Kızlar muhabbet edelim mi nasıl gidiyo hamilelik 🤰 Brn bu 2 gündür çok uyuyorum gebelik şekerimde var kendimi halsiz hissediyorum. Nolcak böyle bilmiyorum 😓 sizin nasıl ?
cicegim_geliyor [silindi] canim bende 26 +3 haftaligim banafa aclik sekerin yuksek ve duzensiz dedi doktor normalde kac olmali aclik sekerin biliyormusun
Mzgnormann [silindi] bende 26 haftalık şeker testi yaptım gebelik zehirlenmesi olabilir dedi doktor negatif çıkan şeyler olmuş erken doğumda olabilir dedi zehirlenme olursa🤦🏻♀️
Meyraninannesi Ben 25+3um hem preeklampsi geçmişim olduğu için tansiyon korkum var hem şeker yüksek çıktı hem de tiroid. Allah yardımcımız olsun inşallah sağ salim tamamlarız zamanımızı sağlıkla alırız kucağımıza ❤️
aynuray16 Uyku bel ağrısı mide bulantısı…. ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç biilmemiştim hoplaya zıplaya zaman geçmişti. Bu gebeliğim hamilelik değil hastalık gibi resmen iyileşmek istiyorum artık diye ağlamak geliyor içimden
[silindi] aynuray16 benimde öyle uykuluyum sürekli içimden hiç bişey yapmak gelmiyo bende kendimi hasta gibi hissediyorum sürekli bebek oynamasa nede oynamadı neden öyle oldu bişey mi oldu oynasın diye diye kendimi kendime zehir edip paıkolojımi boZdum düzeltmiyorum kendimi 😓
civciv1520 Bizde bugün 25 haftalık olduk şükür 🤲 gebelik şekeri çıktı bende de daha sonrası sınırda biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi doktor. Gün içinde uzanamazsam eğer çok belim ağrıyor akşamında size de öyle oluyor mu
[silindi] Mzgnormann Mzgnormann neden şüphelendiniz peki şekerden mi ? Yoksa tahlilde bişeyler mi çıktı ne hissediyosunuz gebelik zehirlenmesinde ? Rabbim yardımız olur inşallah 🙏
aynuray16 [silindi] ya genel psikolojimiz bu galiba 😪 oğlumla ilgilenemiyorum diye memlekete geldim annemde kalıyorum 1 aydır. Yine toparlanamadım
Mzgnormann [silindi] sağol canım cümlemize inşallah kanda birşeyler çıkmış testlerim hep temizdi bu yeni çıkmış doktor ilerleme ihtimali var dedi öyle bi durum olursa bebeği alırız dedi şuan hiç bişey yok iyiyim 2 haftada bir test yapacam takip edecekler sürekli
[silindi] Mzgnormann inşallah bişry çıkmaz dikkat et kendine ihmal etme allahın izniylr hiç bişey olmaz